مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-03ورزشي

یادواره شهدای زن و جانباز ملایر برگزار می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره زنان شهیده این شهرستان در 16 بهمن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود خبر داد.

- محمدابراهیم مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه امسال قرار است کنگره سراسری تجلیل از زنان شهید و جانبار در کشور برگزار شود اظهار کرد: شهرستان ملایر 40 زن شهیده 26 جانباز زن دارد که در حال حاضر 18 زن جانبار در شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه در این زمینه با هماهنگی و اجازه ستاد ملی کرونا در شهرستان  نخستین یادواره شهدای ملایر نیز با محوریت تجلیل از زنان شهیده و جانباز برگزار خواهد شد گفت: این یادواره روز پنج شنبه 16 بهمن ماه در سالن شهید آوینی سپاه ملایر و با تعداد محدودی از خانواده های شهدا و جمعی از مسئولان برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با اشاره به غباروبی از گلزار شهدای زن توسط مسئولان ادارات و نهادها و همچنین بنیاد شهید، سرکشی از خانواده های شهدای زن و زنان جانباز را از دیگر برنامه های جانبی این کنگره برشمرد و افزود: مراسم ویژه این کنگره در استان و کشور نیز به صورت ویژه برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات قرآن و احکام فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم، احکام و اخلاق اسلامی و تفسیر، ویژه برنامه جشن های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای زن و جانباز ملایر برگزار می شود

یادواره شهدای زن و جانباز ملایر برگزار می شود