مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-03اقتصادي

افتتاح 4 اقامتگاه بوم گردی در کرمان به مناسبت دهه فجر


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح چهار اقامتگاه بوم گردی در این استان در ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، فریدون فعالی گفت: به مناسبت دهه فجر چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های کرمان، فهرج، بافت و عنبرآباد با هزینه کردی بالغ بر 15 میلیارد ریال در این استان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این اقامتگاه ها برای 10 نفر شغل ایجاد می شود، اظهار کرد: بیشتر اقامتگاه های بوم گردی در مناطق راه اندازی می شود که دارای زیرساخت های اقامتی نیستند و گردشگرانی زیادی در این مناطق حضور می یابد.

فعالی همچنین به افتتاح خانه صنایع دستی شهرستان فهرج با همکاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این خانه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و برای آموزش و تولید صنایع دستی در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی به دایر کردن پنج کارگاه صنایع دستی با اعتباری معادل 5 میلیارد ریال در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این کارگاه ها با هدف آموزش صنایع دستی بومی این شهرستان همچون سوزن دوزی سنتی، پته دوزی، حصیربافی و چرم دوزی ایجاد می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی و پذیرایی و راور و رستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 اقامتگاه بوم گردی در کرمان به مناسبت دهه فجر

افتتاح 4 اقامتگاه بوم گردی در کرمان به مناسبت دهه فجر