مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-03سياسي

بازمهندسی برنامه ها در بعثه رهبری از خدمات ماندگار آیت الله ری شهری است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به مطالعات بسیار زیاد آیت الله ری شهری گفت: بازمهندسی برنامه ها در بعثه از فعالیت های آیت الله ری شهری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب در آیین نکوداشت آیت الله محمد محمدی ری شهری با عنوان تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت که پیش از ظهر امروز در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، آیت الله ری شهری را خادمی از خادمان مکتب اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: این نکوداشت خسته نباشید کوچکی برای 50 سال ابداع و نوآوری آیت الله ری شهری در حوزه حدیث پژوهی است.

وی عوامل زمینه ساز شخصیت آیت الله ری شهری را انس با قرآن و عشق و دلدادگی توصیف و اظهار کرد: این دو عامل سبب شده است که امروز همه در تکریم ایشان برخاسته باشند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به استادی آیت الله مشکینی و تلاش خستگی ناپذیر آیت الله ری شهری اشاره کرد و گفت: هم درسی ها و هم حجره ای ها و خانواده متدین ایشان هم تأثیرگذار هستند.

وی اخلاق مداری آیت الله ری شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در بعثه رهبر معظم انقلاب اخلاق و اخلاص ایشان را با همه وجود حس می کردیم؛ رعایت حقوق زائر، اسراف نشدن بیت المال و مواردی از این دست از محسنات اخلاقی ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازمهندسی برنامه ها در بعثه رهبری از خدمات ماندگار آیت الله ری شهری است

بازمهندسی برنامه ها در بعثه رهبری از خدمات ماندگار آیت الله ری شهری است