مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-03اقتصادي

سرانجام کمک 12 میلیونی ژاپن به ایران برای کنترل آلودگی هوا


موسسه همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) گفت: دولت ژاپن قراراست رقمی حدود 12 میلیون دلار تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با آلودگی هوا را در اختیار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمدعلی نجفی مدیر پروژه های جایکا درباره ششمین جلسه کمیته مشترک هماهنگی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و موسسه همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) اظهارداشت:این برنامه با حضور کارشناسان دو طرف و ناظرانی از سازمان برنامه و بودجه و سازمان حفاظت محیط زیست به صورت برخط برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه گزارشی از پیشرفت پروژه های مشترک باوجود مشکلات ناشی از همه گیری بیماری کووید 19 و تحریم های آمریکا علیه ایران ارائه شد.

 مدیر پروژه های جایکا ادامه داد: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از دو بعد با موسسه همکاری های بین المللی ژاپن همکاری می کند.

همکاری های فنی جهت ظرفیت سازی کنترل آلودگی هوای تهران یکی از این پروژه های مشترک است که از سال 1396 آغاز شده و قرار بود که تا سال 1400 به پایان برسد.

مدیر پروژه های جایکا در ادامه با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا و تحریم های آمریکا علیه ایران این پروژه به تعویق افتاد، تصریح کرد: از این رو قرار شد مهلت این پروژه یکسال دیگر تمدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام کمک 12 میلیونی ژاپن به ایران برای کنترل آلودگی هوا

سرانجام کمک 12 میلیونی ژاپن به ایران برای کنترل آلودگی هوا