مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-03اقتصادي

اهدای 50 فقره وام تسهیلات کارگشایی وکمک معیشتی به نیازمندان فریدن


با رایزنی های انجام شده حدود 50 فقره وام در قالب تسهیلات کارگشایی و کمک معیشتی به افراد نیازمند فریدن اهدا شد.

- نعمت الله محمودی در گفت وگو با بخشدار مرکزی شهرستان با خرید پارچه و مواد اولیه حدود 14 هزار عدد ماسک با همکاری بانوان شهرستان دوخته شد و بسته های بهداشتی که شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و الکل بود در ماه فروردین با همکاری شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی میان خانواده های بی بضاعت و کم توان مالی به صورت رایگان توزیع شد.

بخشدار مرکزی فریدن افزود: مقدار قابل ملاحظه ای مواد ضد عفونی کننده سطوح (آب ژاول) تهیه و در اختیار دهیاران و مردم شهر داران و روستاها برای ضدعفونی معابر و خیابان ها و کوچه های روستاها و منازل قرار گرفت.

اهدای سه گوشی همراه به دانش آموزان بی بضاعت وی گفت: تهیه و اهدای یک دستگاه گوشی پزشکی برای یکی از فرزندان نخبه دانشجو رشته پزشکی که بضاعت مالی خوبی نداشتند، همچنین اهدا سه عدد گوشی موبایل به دانش آموزان کم توان مالی و مبلغ نقدی 40 میلیون ریالی که توسط خیران جمع آوری شده بود به افراد بی بضاعت کمک شد.

محمودی خاطرنشان کرد: با رایزنی و پیگیری انجام شده حدود 50 فقره وام در قالب تسهیلات کارگشایی و کمک معیشتی به افراد نیازمند با همکاری رییس بانک ملی شعبه داران و پست بانک انجام پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 50 فقره وام تسهیلات کارگشایی وکمک معیشتی به نیازمندان فریدن

اهدای 50 فقره وام تسهیلات کارگشایی وکمک معیشتی به نیازمندان فریدن