مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-03اقتصادي

موافقت وزیر بهداشت با سفر کربلا


توانستیم با قیمت مصوب ارز مورد نیاز این تعداد از حجاج را خریداری کنیم که این برنامه ریزی در جلوگیری از افزایش هزینه های این افراد برای حج آتی بسیار موثر بود.

- رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به موافقت کلی وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات به صورت محدود و براساس پروتکل های بهداشتی، گفت: مذاکرات برای ازسرگیری اعزام ها در کمیسیون مشترک ایران و عراق نیز صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت در جریان سفری یک روزه به سیستان و بلوچستان بعد از کلنگ زنی ساختمان جدید مدیریت حج و زیارت این استان در نشستی با کارگزاران و دفاتر زیارتی، نمایندگی بعثه رهبری و برخی ادارات و ارگان های مرتبط این حوزه اظهار داشت: با توجه به تعطیلی سفرهای زیارتی به دلیل شیوع کرونا، از این فرصت برای بهبود و ارتقا عملکردها در خدمت رسانی به زائران برای بازنگری فرآیندهای اجرایی سازمان استفاده کرده و با تشکیل کارگروه های 21 گانه با بهره گیری از ظرفیت های داخل و خارج سازمان و کارگزاران طی 6 ماه تمامی فرآیندهای اجرایی را بازنگری کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما در این اقدام آن است که در عین آن که تولی گری حج و زیارت براساس قانون و ابلاغ مقام معظم رهبری را برعهده داریم، تصدی امور اجرایی را به بخش هایی از جمله دفاتر زیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر بهداشت با سفر کربلا

موافقت وزیر بهداشت با سفر کربلا