مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-03دانش

لزوم خودگردان شدن واحدهای علمی کاربردی جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر خودگردان شدن واحدهای علمی کاربردی گفت: ما در تامین هزینه اساتید و پرسنل مجموعه و یک سری نیازهای کارگاهی و آزمایشگاهی باید از منابع خود مجموعه علمی کاربردی هزینه کنیم و مجاز نیستیم که از سوبسید جهاد استفاده کنیم و لذا در .

- رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر خودگردان شدن واحدهای علمی کاربردی گفت: ما در تامین هزینه اساتید و پرسنل مجموعه و یک سری نیازهای کارگاهی و آزمایشگاهی باید از منابع خود مجموعه علمی کاربردی هزینه کنیم و مجاز نیستیم که از سوبسید جهاد استفاده کنیم و لذا در این حوزه از سوی دانشگاه علمی کاربردی باید کمک شود به لحاظ تعداد دانشجو بتوانیم به گونه ای مجموعه را اداره کنیم که خودگردان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در بیست و سومین گردهمایی روسا و سرپرستان مراکز علمی -کاربردی جهاد دانشگاهی طی سخنانی با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی در زمینه ارائه خدمات به دانشجویان علمی کاربردی گفت: در بحث آموزش علمی کاربردی همانند سایر حوزه های فعالیتی جهاد دانشگاهی ما موظف به ارائه خدمات خوب به دانشجویان خودمان هستیم.

جهاد دانشگاهی در ایجاد فضای زیربنایی خوب، اساتید و کادر آموزشی خوب و تجهیزات آزمایشگاهی مناسب با دروس عملی و سایر زیرساخت ها واقعا خوب عمل کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خودگردان شدن واحدهای علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

لزوم خودگردان شدن واحدهای علمی کاربردی جهاد دانشگاهی