مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-03سياسي

مراسم ازدواج پیوند فاطمی 9 زوج در رفسنجان برگزار شد


امروز 15 بهمن ماه همزمان با سالروز تولد بانو حضرت فاطمه (سلام الله علیها) پیوند فاطمی، ازدواج آسان برای 9 زوج رفسنجانی به همت سپاه و بسیج خواهران برگزار شد.

- مراسم ازدواج "پیوند فاطمی" 9 زوج در رفسنجان برگزار شد ایسنا/کرمان امروز 15 بهمن ماه همزمان با سالروز تولد بانو حضرت فاطمه (سلام الله علیها) پیوند فاطمی، ازدواج آسان برای 9 زوج رفسنجانی به همت سپاه و بسیج خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی نسب امام جمعه موقت رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: 9 زوج در روزی به عقد هم در می آیند که به نام حضرت مادر و به نام بانویی است که پدر دست او را بوسید و به احترام او قیام می کرد.

وی ادامه داد: برای ازدواج دختر و پسرهای جوان باید والدین و مسئولین آستین همت بالا بزنند و زمینه را برای این امر خیر فراهم کنند و مشکلات جوانان را در مسیر زندگی رفع کنند.

حسینی نسب بیان کرد: مسلما دختر و پسرهای جوان صالح هستند و طاعت و بندگی خدا را دارند و نمی خواهند به فساد کشیده شوند؛ پس والدین بهتر است زمینه را فراهم کنند؛ همچنین برخی پسرها نگران فقر هستند که در قرآن هم خداوند می فرماید نگران نباشید و به زندگی ها توسعه می دهم، روزی دست من است و این همه روزی مخلوقات را عطا می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ازدواج پیوند فاطمی 9 زوج در رفسنجان برگزار شد

مراسم ازدواج پیوند فاطمی 9 زوج در رفسنجان برگزار شد