مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-03ورزشي

تازه ترین خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکوری درباره پرداخت بخشی از مطالبات ماریو بودیمیر و رفع خطر محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: - سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: پیگیر دریافت پاداش آسیایی از AFC هستیم، اما مشکل اصلی در این زمینه تحریم های بانکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکوری درباره پرداخت بخشی از مطالبات ماریو بودیمیر و رفع خطر محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با پیگیری های باشگاه و آقایان سمیعی و صدری، موفق شدیم بخشی از مطالبات بودیمیر را پرداخت کنیم تا خطر محرومیت و نگرانی که نزد هواداران بود برطرف شود.

وی در مورد اینکه گفته می شود بخش اول پرداختی مطالبات بودیمیر حدود 300 هزار یورو بوده است، گفت: فعلاً مبلغی را اعلام نکنیم بهتر است، اما با رایزنی هایی که با بودیمیر و وکیل این بازیکن انجام شد و مساعدتی که آن ها انجام دادند، قسط اول پرداخت شده است.

با توجه به نرخ ارز و بحث انتقال پول، رقم دقیقی را نمی توانیم بگوییم، اما بخشی از مطالبات بودیمیر پرداخت شده و در تلاش هستیم مابقی این پول را هم پرداخت کرده و مانند پرونده اینیگو والنسیا، این پرونده را نیز ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها

تازه ترین خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها