مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-03اقتصادي

آغاز اشتغال مهارت محور 15 هزار نفر در کرمانشاه


معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز طرح اشتغال مهارت محور 15 هزار نفری در استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی منصوری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران استان کرمانشاه با بیان اینکه سفر به کرمانشاه به منظور ایجاد تحرک در حوزه اقتصاد منطقه و در راستای کمک به استان های با نرخ بیکاری بالا انجام شده است، اظهار کرد: در این سفر در رابطه با تأمین مالی و برطرف کردن مشکلات واحدهای بزرگ و کوچک اقتصادی صحبت شده که تسهیلات لازم با کمک بانک ها در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر به موضوع بیمه مشاغل روستایی، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مشکلات تعاونی ها رسیدگی شد، افزود: در این سفر بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار لازم برای استان کرمانشاه تأمین و تسهیلات اشتغالزایی به طرح های پیشنهادی اعطا شد.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اقدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارائه و آغاز طرح مشترک برای اشتغال مهارت محور 15 هزار نفر در سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طرح هایی که قابلیت اجرایی ندارند باید متوقف شده و طرح هایی که موجب تحول بزرگ در استان می شود باید در اولویت کاری قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اشتغال مهارت محور 15 هزار نفر در کرمانشاه

آغاز اشتغال مهارت محور 15 هزار نفر در کرمانشاه