مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-03سياسي

موافقت وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات


رییس سازمان حج از موافقت کلی وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت محدود و براساس پروتکل های بهداشتی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علیرضا رشیدیان در جریان سفری یک روزه به سیستان و بلوچستان بعد از کلنگ زنی ساختمان جدید مدیریت حج و زیارت این استان در نشست با کارگزاران و دفاتر زیارتی، نمایندگی بعثه رهبری و برخی ادارات و ارگان های مرتبط افزود: نخستین جمع بندی این بازنگری طی جلسه ای به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ارائه شد.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در این اقدام آن است که در عین آنکه تولی گری حج و زیارت بر اساس قانون و ابلاغات مقام معظم رهبری را برعهده داریم تصدی امور اجرایی را به بخش هایی از جمله دفاتر زیارتی واگذار نماییم.

وی عنوان کرد: در این رویکرد دفاتر فعال تر می توانند ظرفیت و فضای بهتری داشته باشند که به ثبت نام و جذب زائر پرداخته و بنا به خواست زائران بسته های مختلف زیارتی را ارائه دهند.

رشیدیان در بخشی دیگر از سخنان خود به شیوع بحران کرونا و تأثیرات آن بر حوزه زیارت و تعطیلی سفرهای زیارتی اشاره و عنوان کرد: سازمان حج و زیارت نیز با توجه به این بحران و از طرفی موضوع اعزام های زیارتی و خدمات مربوطه، دستورالعمل های بهداشتی سفرهای حج و عتبات عالیات را با همکاری وزارت بهداشت و هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات

موافقت وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات