مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-03سياسي

رسانه مهم ترین ابزار در احیای امر به معروف و نهی از منکر است


به گفته رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رسانه مهم ترین ابزار در احیای امر به معروف و نهی از منکر  است و رسانه می تواند جامعه به ویژه مسئولان را امر به معروف و نهی از منکر کند و نقش خود را در راستای اصلاح اجتماع و پیشبرد کشور به خوبی ایفا کند.

- جت الاسلام جلیل محبی زنجانی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز، 15 بهمن ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از استان های پیشرو در حوزه ها به کارگیری نیروهای جهادی، کارهای رسانه ای و فعالیت های اجرایی بوده است اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر با تغییر رویه خود سعی دارد تا از پرداختن به منکرات جزیی به امور با اهمیت بپردازد.

وی افزود: یکی از بزرگترین نهی از منکر انقلاب اسلامی، برچیده شدن رژیم طاغوت و بنا نهادن حکومتی بر مبنای دین و آموزه های دینی بود که به صلاح جامعه و در راستای اجرای فرایض اسلامی گام بر می دارد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دفاع حضرت فاطمه زهرا از ولایت را بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر تاریخ دانست و ادامه داد: بعد از آن نیز امام حسین(ع) در راه احیای ارزش های دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر جان خود، خانواده و یارانش را فدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مهم ترین ابزار در احیای امر به معروف و نهی از منکر است

رسانه مهم ترین ابزار در احیای امر به معروف و نهی از منکر است