مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-03ورزشي

مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم


شهر خودرو را تیمی سازمان یافته می بینیم، اما قطعا فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی سرآسیایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرخودرو با اشاره به میزبانی خوب شهرخودرو، گفت: تمرینات خود را چه در رفسنجان و چه در مشهد بر مبنای بازی تیم شهر خودرو انجام دادیم و تمرینات خیلی خوبی هم داشتیم.

مربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: بازیکنان از شرایط حساس این بازی اطلاع کافی دارند، لذا در حال حاضر شرایط خوبی از نظر فنی داریم و تیم ما شرایط رو به بالایی دارد، علیرغم اینکه شهر خودرو را تیمی سازمان یافته می بینیم، اما قطعاً فردا برای پیروزی به میدان خواهیم آمد و برای بازی با این تیم تاکتیکی تحلیل هایی داشته ایم و آماده کسب سه امتیاز فردا هستیم.

وی افزود: محمد قاضی، ناصر سالاری و رحیم زبیری را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت و علی رغم اینکه این سه بازیکن تأثیر زیادی در کار ما دارند اما آمادگی مطلوب داریم و بازیکنان دیگر در شرایط خوبی به سر می برند.

سرآسیایی در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: بنا به آنالیز و تحلیلی که داشتیم، نظرات ربیعی در اختیار باشگاه قرار گرفته و جلسات متعددی را برای تقویت تیم در نیم فصل دوم داشتیم چرا که می دانیم نیم فصل دوم شرایط سخت تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم

مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم