مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-03اقتصادي

پیله وران در شرایط تحریم به کشور کمک کردند/فعالیت6759 تعاونی


رییس اتاق تعاون آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم پیله وران در کمک اقتصادی به کشور در شرایط تحریم گفت: پیله وران از طریق بازارچه های مرزی کمک زیادی در شرایط تحریم کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بین اینکه با بیان اینکه آموزش پیله وران از بهمن ماه 1398 در دستور کار اتاق تعاون آذربایجان غربی قرار گرفته است، گفت: امسال 217 دوره آموزشی برای پیله وران در قالب 46 هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی برای پنج هزار و 848 نفر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آموزش پیله وران و مرز نشینان بر عهده اتاق تعاون قرار گرفته است، افزود: تعاونی ها می توانند نقش اثرگذاری در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشند و تسهیلات سهل و کم سود در اختیار شرکت ها قرار دهند.

خلیلی با بیان اینکه شهرستان های پلدشت، سلماس و چالدران بیشترین دوره آموزشی را برگزار کرده اند، ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده، پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری برای هفت هزار دوره آموزشی پیله وری برگزار شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون شش هزار و 759 تعاونی در آذربایجان غربی وجود دارد، عنوان کرد: متأسفانه یک هزار و 308 تعاونی در آذربایجان غربی وضعیت مشخصی ندارند که در همین راستا کمیته تعاونی های مشکل دار جهت بررسی وضعیت آنان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیله وران در شرایط تحریم به کشور کمک کردند/فعالیت6759 تعاونی

پیله وران در شرایط تحریم به کشور کمک کردند/فعالیت6759 تعاونی