مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-03اقتصادي

200 میلیارد تومان برای تامین آب شرب سنندج اختصاص یافت


پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج نیازمند 300 میلیارد تومان است که 200 میلیارد تومان آن تامین شده و بقیه اعتبارات مورد نیاز نیز تامین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج و افتتاح واحد ازن زنی تصفیه خانه آب شماره یک سنندج که با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه یکی از مهمترین پروژه هایی است که امروز آغاز شد چرا که مردم را به یک آب گوارا و خوش طعم و بو می رساند.

وی افزود: در سال های گذشته بحث آبرسانی به شهرهای کردستان در لایحه بودجه هیچ ردیفی نداشت اما طی چند سال اخیر اعتبارات خوبی برای این حوزه در نظر گرفته شده که باعث شده کار آبرسانی به شهرهای استان در دست اجرا باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: بحث آب شرب سنندج نیز که امسال آن را مطرح کردیم بلافاصله 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای آن در نظر گرفته شد و برای سال 1400 نیز ردیف بودجه 109 میلیارد تومانی تعریف شده است.

مرادنیا یادآور شد: در چند سال گذشته اعتبارات خوبی برای پروژه های مهم این استان مانند راه آهن اختصاص یافته و باعث توسعه و پیشرفت این استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان برای تامین آب شرب سنندج اختصاص یافت

200 میلیارد تومان برای تامین آب شرب سنندج اختصاص یافت