مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-03سياسي

نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران ترویج و نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده را با محوریت الگوی سوم از جمله طرح های مهم بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشته پازوکی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هدف مهم بسیج برای خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، تبیین، ترویج و نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده را با محوریت الگوی سوم را از جمله اهداف بسیج زنان بیان کرد.

وی با عنوان اینکه هویت بخشی و حضور زنان با محوریت الگوی سوم، استفاده حداکثری از فضای مجازی در حوزه زن و خانواده، ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را از دیگر اهداف بیان کرد و گفت: توجه ویژه به سبک زندگی و بنیان خانواده با محوریت مسجد و شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی با اولویت طلاق و مفاسد اخلاقی و اعتیاد از دیگر برنامه های بسیج زنان است.

وی با اظهار اینکه تاکنون برنامه های مختلفی توسط خواهران بسیجی در محلات و اقشار اجرا شده است، گفت: جذب، آموزش، سازماندهی و تربیت انقلابی بانوی تراز انقلاب از مهمترین رویکردها است.

پازوکی با اشاره به فعالیت گردان های کوثر بسیجیان و حلقه های صالحین گفت: برنامه های متنوعی توسط این گروه ها و حلقه ها در پایگاه ها اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده

نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده