مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 19:102021-02-03سياسي

خانه هلال باران دشت گوهرکوه تفتان افتتاح شد


در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی خانه هلال روستای باران دشت گوهرکوه از توابع شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی خانه هلال روستای باران دشت گوهرکوه از توابع شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلال هاشم زهی رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: خانه های هلال در واقع مدیریت بحران در مقیاس کوچک روستایی هستند که جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم تلاش می کند در شرایط دشوار به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان بشتابد.

وی افزود: ایجاد کردن افزون بر 20 خانه هلال در شهرستان های خاش و تفتان مورد توجه جمعیت هلال احمر بوده که نیمی از برنامه ما تاکنون محقق شده و ان شاءالله در مدت کوتاهی خانه های باقی مانده نیز به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: شناسایی افراد و اقشار آسیب پذیر و نیازمند و بیماران با شرایط سخت و رسیدگی به حادثه دیدگان در مواقع بحرانی در مناطق روستایی از اولویت های خانه های هلال هستند.

هاشمزهی گفت: در خانه های هلال افراد آموزش دیده و پرتوان از روستاها به کار گرفته می شوند و خوشحال هستیم از این طریق رسیدگی به مشکلات محرومان شتاب می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هلال باران دشت گوهرکوه تفتان افتتاح شد

خانه هلال باران دشت گوهرکوه تفتان افتتاح شد