مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 19:352021-02-03پزشكي

چه ساعاتی از روز برای ورزش کردن مناسب تر است؟


آیا واقعاً ورزش کردن در ساعت های خاصی برای بدن مفیدتر است؟ نتایج یک مطالعه درباره زمان بندی ورزش و سلامت سوخت وساز بدن می گوید حداقل برای برخی از افراد پاسخ به این پرسش «آری» است.

- آیا واقعاً ورزش کردن در ساعت های خاصی برای بدن مفیدتر است؟ نتایج یک مطالعه درباره زمان بندی ورزش و سلامت سوخت وساز بدن می گوید حداقل برای برخی از افراد پاسخ به این پرسش آری است.

این مطالعه که بر روی مردانِ در معرض دیابت نوع دوم انجام شد نشان داد آنها که بعدازظهر ورزش کرده بودند در مقایسه با کسانی که همان ورزش ها را در ساعات اولیه صبح انجام داده بودند، سوخت وساز سالم بدن شان را بسیار بیشتر بالا برده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرادید به نقل از نیویورک تایمز نوشت: نتایج این پژوهش به شواهد رو به افزایشی که نشان می دهد زمان ورزش کردن می تواند منفعت بردن از ورزش را چند برابر کند می افزاید.

دانشمندان مدتهاست نشان داده اند که زمان بندی روزهای ما بر کیفیت سلامت مان اثر می گذارد.

مطالعاتی که روی انسان ها و حیوانات انجام شده است نشان می دهد که هر بافتی در بدن ما و حیوانات دارای نوعی ساعت مولکولی است که در واکنش به پیام های زیستیِ مرتبط با قرار گرفتنِ روزانه در معرض نور، غذا و خواب زنگش به صدا درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه ساعاتی از روز برای ورزش کردن مناسب تر است؟

چه ساعاتی از روز برای ورزش کردن مناسب تر است؟