مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-04سياسي

بنگاه های اقتصادی مشکل دار شناسایی شود


مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اولین مرحله در رسیدگی به بنگاه های اقتصادی مشکل دار، شناسایی این دسته از بنگاه ها است.

- ایسنا/زنجان مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اولین مرحله در رسیدگی به بنگاه های اقتصادی مشکل دار، شناسایی این دسته از بنگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، کریم یاوری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استان که در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تشکیل شد، گفت: اگر قرار است اصلاحات و تغییراتی در قوانین و مقررات صورت گیرد، باید این اصلاحات برای همراهی با تولید، صیانت از نیروی کار، پایداری بنگاه اقتصادی و توسعه و تثبیت اشتغال انجام شود.

وی با بیان اینکه ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و کامل از بنگاه های اقتصادی مشکل دار در کشور، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، افزود: حل مشکلات بنگاه های اقتصادی مشکل دار در مرحله نخست به عهده مالکان، سهام داران، کارفرمایان و مدیران بنگاه بوده و پس از آن سازمان ها و دستگاه های صادرکننده باید مجوز تاسیس و پروانه بهره برداری مدیران بنگاه ها را در مسیر حل مشکلات یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی مشکل دار شناسایی شود

بنگاه های اقتصادی مشکل دار شناسایی شود