مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-04اقتصادي

تولید بره های سه نژاد نو ترکیبی در مینودشت


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت گفت: اصلاح نژاد دام سبک و پلاک کوبی دام سبک و سنگین از برنامه های جهاد کشاورزی بوده که در سال جاری تولید بره های سه نژاد نو ترکیبی صورت گرفته است.

- حبیب الله زارع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 107 میلیارد ریال انواع تسهیلات بانکی در حوزه های خط اعتباری مکانیزاسیون، تولیدات دامی، گلخانه و غیره پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال 11 پروژه زیربنایی و تولیدی با اعتبار 66 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به بهره برداری می رسد.

زارع خاطرنشان کرد: پروژه هایی مانند احداث گلخانه صیفی و سبزی، اجرای چهار پروژه آبیاری تحت فشار و خط انتقال آب، بازسازی و نوسازی کارخانه شالیکوبی و خط اعتباری مکانیزاسیون از مهمترین پروژه های تسهیلاتی بوده که مبلغ 26 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و 35 نفر در این راستا اشتغالزایی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت کشت چغندر و کلزا را به عنوان برنامه تناوبی هر ساله کشاورزان برشمرد و گفت: به طور میانگین هر ساله بیش از 100 هکتار از اراضی شهرستان به کشت چغندر و 2 هزار هکتار به کشت کلزا اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به رشد قابل ملاحظه دو سال گذشته در احداث سازه های کشت گلخانه بیان کرد: در دو سال گذشته شهرستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بره های سه نژاد نو ترکیبی در مینودشت

تولید بره های سه نژاد نو ترکیبی در مینودشت