مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-04سياسي

ظرفیت مردم و موسسات قرآنی برای ترویج فعالیت تبلیغی بهره گیری شود


رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به کم کاری های انجام شده در زمینه انس عمومی با قرآن، گفت: باید از ظرفیت مردم و موسسات قرآن برای فعالیت های تبلیغی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی قره شیخ لو پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز راهبری حفظ قرآن بقاع و اماکن متبرکه گیلان در رشت با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: در طول چهل سال گذشته پیشرفت های قابل ملاحظه ای در حوزه قرآنی در کشور شاهد بودیم.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بیش از 200 رتبه بین المللی قرآن کریم در این سال ها کسب شده است، افزود: این تعداد در بین کشورهای اسلامی یک رکورد محسوب می شود.

وی افزایش حافظان و قاریان کشور را از دیگر پیشرفت های قرآنی کشور دانست و گفت: قبل از انقلاب، حافظان و قاریان کشور بیشتر از انگشتان دو دست نمی شد اکنون در جای جای کشور حافظان و قاریان مسلطی داریم که تسلط آنها به قرآن قابل توجه بوده که از برکات انقلاب است.

قره شیخ لو در ادامه با اشاره به کم کاری در بخش انس عمومی مردم با قرآن، ادامه داد: اینکه فضای قرآنی در محلات و خانواده ها و مناسبت ها وجود داشته باشد کم کاری شده و باید سرمایه گذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مردم و موسسات قرآنی برای ترویج فعالیت تبلیغی بهره گیری شود

ظرفیت مردم و موسسات قرآنی برای ترویج فعالیت تبلیغی بهره گیری شود