مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-04سياسي

از کارهای اصولی و بنیادی در حوزه گردشگری حمایت می کنیم


استاندار کرمان با تاکید برآنکه همه نوع حمایتی از کارهای اصولی و بنیادی در حوزه گردشگری می کنیم، اظهار کرد: برای محافظت و سرویس دهی مناسب به گردشگران کویر و کلوت های شهداد نیاز به مطالعه بیشتری است که در این خصوص همکاری لازم را با پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تاکید برآنکه همه نوع حمایتی از کارهای اصولی و بنیادی در حوزه گردشگری می کنیم، اظهار کرد: برای محافظت و سرویس دهی مناسب به گردشگران کویر و کلوت های شهداد نیاز به مطالعه بیشتری است که در این خصوص همکاری لازم را با پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری خواهیم داشت.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 16 بهمن ماه در دیدار با رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: ظرفیت گردشگری کرمان مغفول مانده به طوری که به تناسب ظرفیت های نهفته آن در حوزه های مختلف سهم گردشگری در تصمیمات و اعتبارات استان قابل توجه نیست.

وی با اشاره به مثلث گردشگری استان های اصفهان، یزد و شیراز، عنوان کرد: کرمان نیز باید در محورهای گردشگری تعریف شود و کارهای پژوهشی و مطالعاتی توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری که در برخی از مناطق استان انجام داده اند به کل استان تعمیم داده شود زیرا این کارهای اصولی باعث رونق و توسعه صنعت گردشگری استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارهای اصولی و بنیادی در حوزه گردشگری حمایت می کنیم

از کارهای اصولی و بنیادی در حوزه گردشگری حمایت می کنیم