مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-04سياسي

تشکل های قرآنی از اقدامات جزیره ای پرهیز کنند/ تخصیص اعتبارات قرآنی جدی گرفته شود


فرماندار شهرستان همدان با اشاره به لزوم توجه به تشکل های قرآنی در توزیع و تخصیص اعتبارات گفت: تشکل های قرآنی باید از اقدامات جزیره ای خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در نشست با تشکل های مردم نهاد قرآنی همدان اظهار کرد:: جامعه امروز ما بیش از هر زمانی نیاز به معنویت دارد و راه نجات ما در مواجهه با مصائب دنیا تمسک به قرآن است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید بگذاریم توجه به قرآن و مناسبتهای مذهبی کمرنگ شود افزود: هسته اولیه رشد و تعالی بسیاری از شخصیتهای برجسته حضور در همین جلسات و محافل قرآنی بوده است.

فرماندار شهرستان همدان توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را برای عبور از دریای متلاطم کنونی ضروری دانست و تصریح کرد : افزایش ناهنجاریها گویای نیاز بیشتر ما به مباحث معنوی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه هر چه قدر انس با قرآن بیشتر باشد مصونیت در برابر آسیب های اجتماعی افزایش خواهد یافت فعال کردن شورای فرهنگ عمومی شهرستان را ضروری خواند و گفت: تشکل های قرآنی بعنوان یه رکن اصلی در این شورا می توانند ضمن حضور فعال در برنامه ریزی و تصمیم سازی ها مشارکت کنند.

محمدی با اشاره به لزوم همگرایی و انسجام تشکیلاتی تشکل های قرآنی مردم نهاد یادآور شد: شورای قرآنی شهرستان باید ضمن برنامه محوری افق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های قرآنی از اقدامات جزیره ای پرهیز کنند/ تخصیص اعتبارات قرآنی جدی گرفته شود

تشکل های قرآنی از اقدامات جزیره ای پرهیز کنند/ تخصیص اعتبارات قرآنی جدی گرفته شود