مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-04سياسي

کمیته راهبری جهیزیه در کمیته امداد یزد راه اندازی می شود


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته راهبری جهیزیه با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع به منظور تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند راه اندازی و ایجاد می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته راهبری جهیزیه با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع به منظور تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند راه اندازی و ایجاد می شود.

محمد شجاعان در مراسم اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مهریزی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، گفت: کمیته راهبری جهیزیه با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع به منظور تأمین جهیزیه مورد نیاز نوعروسان نیازمند راه اندازی و ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه این تعداد جهیزیه تا روز 13 رجب، سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) به 110 سری جهیزیه افزایش پیدا می کند، افزود: کمیته امداد استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون 600 فقره جهیزیه با کمک خیران و مراکز نیکوکاری به نوعروسان نیازمند اهدا و آنان را راهی خانه بخت کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: نیکوکاران به هر اندازه ای که می توانند در این کار انسان دوستانه مشارکت کنند تا بخشی از موانع ازدواج جوانان برداشته شود و این سنت حسنه الهی در جامعه تسهیل و جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته راهبری جهیزیه در کمیته امداد یزد راه اندازی می شود

کمیته راهبری جهیزیه در کمیته امداد یزد راه اندازی می شود