مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-04سياسي

آغاز عملیات اجرایی مجتمع امداد ونجات بین شهری آزادراه تبریز- سهند


عملیات اجرایی مجتمع امداد و نجات بین شهری آزادراه تبریز- سهند با حضور استاندار آذربایجان شرقی و رییس سازمان مدیریت بحران کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این مجتمع امدادی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در حاشیه آزادراه تبریز- سهند احداث می شود و تمام دستگاه های امدادی برای تسریع در امدادرسانی به حوادث جاده ای در این مجتمع مستقر خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص این پروژه گفت: با توجه به اهمیت و نزدیکی اتوبان شهید کسایی، آزادراه تبریز- سهند و قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه به هم، تکمیل سریع این پروژه نقش مهمی در کاهش و مدیریت سوانح جاده ای خواهد داشت.

جواد رحمتی با بیان اینکه بهره برداری از آزادراه تبریز- سهند از اولویت های مدیریت ارشد استان و مطالبات بحق و چندین ساله مردم تبریز و شهر جدید سهند بود، افزود: ایمن سازی و استانداردسازی آزادراه تبریز- سهند با مشارکت دولت و مجری پروژه انجام می شود.

همزمان با کلنگ زنی این مجتمع، عملیات اجرایی ساختمان مرکز کنترل و مدیریت مخاطرات طبیعی (اتاق بحران استان) در تبریز آغاز شد.

استاندار آذربایجان شرقی و رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین با حضور در یکی از ایستگاه های آتش نشانی تبریز، از رزمایش اطفای حریق هوایی توسط بالگرد مجهز به سبد آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مجتمع امداد ونجات بین شهری آزادراه تبریز- سهند

آغاز عملیات اجرایی مجتمع امداد ونجات بین شهری آزادراه تبریز- سهند