مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-04اقتصادي

16 پروژه در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ زنی شد


در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 16پروژه عمرانی در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار سامان گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 16پروژه عمرانی در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کمال اکبریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح 13 پروژه عمرانی در شهرستان سامان توسط شش دستگاه اجرایی استان، اظهار کرد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال 35 نفر در این شهرستان فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه 11 میلیارد و 287 میلیون تومان اعتبار هزینه شده این پروژه ها است، افزود: کاربری پروژه ها شامل زیرساختی، صنعتی، کشاورزی، شیلات و بهداشتی، درمانی است که ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان، تولید انواع پکتین، ژل و ضدعفونی کننده بر پایه الکل در شرکت یکتا اکسیر گوهر سامان، آسفالت حفاظتی شهرکرد- چالشتر- سامان و پایگاه سلامت شهرک ابوذر شهر سامان از جمله شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال است.

اکبریان از کلنگ زنی سه پروژه عمرانی با اعتبار مورد نیاز 25 میلیارد و 400 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ها شامل احداث مدرسه خیری شش کلاسه هوره، مجتمع گلخانه ای شرکت کشت و صنعت زرین دناچم در سامان و اصلاح و بهنیه سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پروژه در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ زنی شد

16 پروژه در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ زنی شد