مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:452021-02-04سياسي

آیین میهمانی لاله ها حلقه اتصال نسل جوان با شهداست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مراسم میهمانی لاله ها و گلباران گلزار شهدا، فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حلقه اتصال نسل جوان با شهداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان عصر پنجشنبه در آیین میهمانی لاله ها و گلباران گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج که به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت، اظهار کرد: از خانواده معظم شهدا و کسانی که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ایام شکوهمند پیروزی انقلاب و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جوار امامزاده واجب التعظیم و شهدای والامقام استان حضور یافتند، قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: بر اساس آیین دهه فجر هر سال مراسم غبارروبی مزار شهدا به عنوان آیین مهمانی لاله ها در این مکان مقدس برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: حضور مسئولان در این مراسم نشانگر این امر است که ما همچنان پایبند و معتقدیم همواره با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان البرز 52 شهید والامقام پیروزی انقلاب وجود دارد که امروز مجد، عظمت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

رستمیان با بیان اینکه بیش از یک هزار و 400 شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) وجود دارد، گفت: این گلزار شهدا چهارمین گلزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین میهمانی لاله ها حلقه اتصال نسل جوان با شهداست

آیین میهمانی لاله ها حلقه اتصال نسل جوان با شهداست