مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-04سياسي

باید ممنوعیت سفت و سختی در صادرات خوراک پتروشیمی ایجاد شود


به نظر باید ممنوعیت سفت و سختی در صادرات خوراک پتروشیمی ایجاد شود و تا زمانی که خود کارخانجات ما نیازمند این خوراک هستند باید در داخل مصرف شود.

- ایسنا/همدان نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر باید ممنوعیت سفت و سختی در صادرات خوراک پتروشیمی ایجاد شود و تا زمانی که خود کارخانجات ما نیازمند این خوراک هستند باید در داخل مصرف شود.

دکتر قاضی زاده هاشمی پنجشنبه 16 بهمن ماه در بازدید از پتروشیمی هگمتانه همدان، اظهار کرد: در پتروشیمی هگمتانه به عنوان زنجیره میانی PVC با استاندارد پزشکی برای مصرف در صنایع پزشکی ساخته می شود که در کشور و منطقه غرب آسیا بی نظیر است و امیدواریم صنایع بالادست و پایین دست آن هم توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: مسئله خوراک هم یک مسئله جدی در مجموعه صنایع ماست به طوریکه صنایع فولادی و پتروشیمی ما مسئله خوراک دارند که تغییر سیاست های مداوم و تعهد صنایع بالادستی به منظور تأمین خوراک برای صنایع پایین دستی مشکل ایجاد کرده است.

نایب رییس مجلس تصریح کرد: در زنجیره تولید ارزش یعنی از ماده خام اولیه تا بخش میانی یا بین واسط در تبدیل خوراک تا زنجیره پایین دست ما تا زمانی که مصرف در صنایع داخلی داریم، نباید صادرات داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ممنوعیت سفت و سختی در صادرات خوراک پتروشیمی ایجاد شود

باید ممنوعیت سفت و سختی در صادرات خوراک پتروشیمی ایجاد شود