مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 21:002021-02-04اقتصادي

رونق بازار تنباکوی معسل قاچاق و تقلبی


رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی اظهار کرد که در پی ممنوعیت واردات و تولید تنباکوی معسل در حال حاضر بیش از 8000 تن و به زودی کلی مصرف 10 تا 12 هزار تنی این محصول در کشور از طریق قاچاق یا محصولات تقلبی تامین می شود.

- رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی اظهار کرد که در پی ممنوعیت واردات و تولید تنباکوی معسل در حال حاضر بیش از 8000 تن و به زودی کلی مصرف 10 تا 12 هزار تنی این محصول در کشور از طریق قاچاق یا محصولات تقلبی تامین می شود.

محمدرضا تاجدار در گفت گو با ایسنا، با اشاره ناچیز بودن صادرات سیگار در ایران، اظهار کرد: عموما توتون و تنباکوی ایرانی مشتری خارجی دارد و صادرات آن تقریبا قابل ملاحظه است.

وی با بیان اینکه برای حفظ ذائقه سیگار از توتون های کشورهای مختلف برای تشکیل هر سیگار استفاده می شود، گفت: ستاد کنترل دخانیات که دبیرخانه آن در وزارت بهداشت قرار دارد، طی نامه ای به وزارت صمت ابلاغ کرد که واردات و تولید تنباکوی معسل ممنوع است، چون معتقدند عطر و طعمی که در آن استفاده می شود، تبلیغ محسوب می شود که در حوزه صنایع دخانی ممنوع است.

این در حالی است که به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی، مصرف سالانه تنباکوی معسل 10 تا 12 هزار تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق بازار تنباکوی معسل قاچاق و تقلبی

رونق بازار تنباکوی معسل قاچاق و تقلبی