مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-05سياسي

مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران ندارد/ حل مشکلات دست مردم


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بابیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران جز دادن یک آب نبات ندارد، گفت: حل مشکلات کشور تنها به دست مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر، ضمن بیان اینکه 22 بهمن یکی از شکوهمندترین حوادث تاریخ بشری که بعد از 15 قرن در این سرزمین حکومت دینی با محوریت فرد فقیه، مجاهد و عالم تشکیل شد، ابراز داشت: یکی از مهم ترین دستاوردهای امام راحل تعیین، ترسیم و تبیین رابطه مردم با حکومت دینی است.

وی بابیان اینکه حکومتی دینی مثلثی که رهبری الهی یک ضلع، شریعت ضلع دیگر و مردم قاعده آن هستند، افزود: 30 سال که گرفتار مشکلی شدیم که خلبان هواپیما را به سمتی هدایت می کند که به جای دیگری منحرف می شود و می گویند رفع تحریم با مذاکره انجام شود.

امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه ذات آمریکا و گرگ، درندگی است و هیچ گاه خیرخواه کشور ما نبوده اند، ابراز داشت: آمریکا بعد از مشکل اقتصادی با چین و چالش نظامی با روسیه بیشترین درماندگی را با ایدئولوژی انقلاب دارد و همه تلاش خود را برای کنار زدن آن به کار بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران ندارد/ حل مشکلات دست مردم

مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران ندارد/ حل مشکلات دست مردم