مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-05ورزشي

تعطیلی مادرِ ورزش مادر


مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دوومیدانی و رییس هیئت این رشته در لرستان می گوید: صحرانوردی که مادر دوومیدانی بوده در سال های اخیر وضعیت خوبی نداشته است.

- ایسنا/لرستان مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دوومیدانی و رییس هیئت این رشته در لرستان می گوید: صحرانوردی که مادر دوومیدانی بوده در سال های اخیر وضعیت خوبی نداشته است.

سیاوش سپهوند 17 بهمن ماه در حاشیه برگزاری رقابت های دو صحرانوردی دختران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: در این مسابقات به دنبال اهداف تخصصی هستیم و می خواهیم که دوهای استقامت و نیمه استقامت را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: سال ها بود که در این زمینه کار خاصی در کشور و لرستان انجام نشده بود و بر این اساس درخواست میزبانی دادیم و هفته قبل رقابت های پسران و امروز هم در بخش دختران میزبان هستیم.

سپهوند با بیان اینکه پس از استعدادیابی 16 دونده لرستانی در دو بخش دختران و پسران در این رقابت ها شرکت کردند، افزود: با توجه به تعطیلی دو صحرانوردی که قبلاً هم گفته ام به نظر بنده مادر دوومیدانی است، می توان گفت که از نتایج دونده های لرستان راضی هستیم.

مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: این رشته دیربازده است و با گماردن مربی تخصصی در کنار افراد مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مادرِ ورزش مادر

تعطیلی مادرِ ورزش مادر