مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-06سياسي

خیریه ای که در یک سال 25 هزار جهیزیه داد/ افتتاح شعبه در سوریه به توصیه حاج قاسم


مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به پانزدهمین سالگرد فعالیت این خیریه گفت: ما در سال اخیر، 25 هزار جهیزیه از کالاهای کاملا ایرانی با همراهی سپاه، - حسین صمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، پانزدهمین سالگرد تاسیس فعالیت خود را جشن گرفت و نمایندگی های خود در 31 استان کشور را با رویکرد جدیدی افتتاح کرد.

وی با اشاره به اینکه این خیریه در سال 99، فعالیت های بسیاری زیادی در حوزه محرومیت زدایی انجام داده است، تصریح کرد: در طول این سال 25 هزار بسته جهیزیه شامل یخچال، گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، وسایل آشپزخانه و.

از کالاهای کاملا ایرانی، 150 هزار بسته غذایی از محصولات داخلی، ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی، ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی و .

را در مناطق محروم سراسر کشور عملیاتی کرد.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) ادامه داد: این تعداد جهیزیه و سبد کالا با همراهی سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، برنامه عصر جدید و .

تهیه و توزیع شده است.

صمدیان با اشاره به اینکه یکی از نکات مثبت خیریه ما، پشتیبانی سریع، دقیق و بهینه از تمامی نهادهای حمایتی و محرومیت زدایی کشور از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه ای که در یک سال 25 هزار جهیزیه داد/ افتتاح شعبه در سوریه به توصیه حاج قاسم

خیریه ای که در یک سال 25 هزار جهیزیه داد/ افتتاح شعبه در سوریه به توصیه حاج قاسم