مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-06سياسي

مشکلات فاضلاب شهری ابهر دغدغه ای پابرجا


رییس شورای اسلامی ابهر یکی از مشکلات شهر را مشکل فاضلاب شهری که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح شده عنوان کرد و گفت: این طرح هم مسئولان  و هم مردم را درگیر کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی ابهر یکی از مشکلات شهر را مشکل فاضلاب شهری که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح شده عنوان کرد و گفت: این طرح هم مسئولان  و هم مردم را درگیر کرده است.

حجت الله عسگری صبح امروز (18 بهمن ماه) در جلسه شورای شهر ابهر، با اشاره به وجود برخی از مشکلات در شهر، اظهار کرد: برخی از مشکلات را می توان در خود شهر و بدون ارجاع به استان حل کرد ولی برخی از مشکلات نیز هستند که به لحاظ نیاز به اعتبارات مالی و شرایط اقتصادی جامعه باید در سطح ملی پیگیری شود.

وی یکی از مشکلات شهر ابهر را مشکل فاضلاب شهری که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی مورد افتتاح قرار گرفته عنوان کرد و گفت: این طرح از طرح هایی است که هم مسئولان و هم مردم را درگیر کرده و اجرای آن از توان شورا خارج است و باید بودجه آن از اعتبارات ملی تامین شود، هر چند مردم این مشکل را از چشم شورا می بینند.

این مسئول در ادامه به مشکلات موجود در حوزه آب شرب ابهر پرداخت و گفت: به اذعان مسئولان مربوطه بیش از 25 درصد از آب شرب شهری ابهر به دلیل فرسودگی شبکه انتقال آب به هدر می رود که در این شرایط کم آبی ها قبل از اینکه این امر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فاضلاب شهری ابهر دغدغه ای پابرجا

مشکلات فاضلاب شهری ابهر دغدغه ای پابرجا