مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-06اقتصادي

وضعیت مطلوب ذخیره سازی کالاهای اساسی در بندرعباس


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: وضعیت مطلوب ذخیره سازی کالاهای اساسی را در انبار کالاهای استراتژیک بندرعباس شاهدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین باباخانی به همراه رضایی معاون اداره کل غله در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره استراتژیک کالاهای اساسی با اشاره به نزدیکی به ایام تعطیلات پایان سال و ضرورت تنظیم بازار شهرستان گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، ذخیره سازی کالاهای اساسی در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر میزان 4500 تن برنج و1400 تن شکر در این انبارها ذخیره شده که در شرایط نیاز و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به مرور و با هدف تنظیم بازار در اختیار فروشگاه های بزرگ و واحدهای صنفی قرار می گیرد تا در بین شهروندان توزیع شود.

معاون فرماندار بندرعباس با اشاره به ضرورت تامین کالاهای اساسی روستاها نیز گفت: هم اکنون میزان 40 تن شکر و80 تن برنج در اختیار تعاون روستایی قرار گرفته که در حال توزیع به روستاییان عزیز است ضمن اینکه از ابتدای توزیع روغن نیز بیش از 130 تن روغن در روستاها توزیع شده است.

  باباخانی در پایان جهت بررسی وضعیت توزیع کالاهای اساسی در سطح واحدهای صنفی شهر بندرعباس از تعدادی سوپرمارکت ومرغ فروشی بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب ذخیره سازی کالاهای اساسی در بندرعباس

وضعیت مطلوب ذخیره سازی کالاهای اساسی در بندرعباس