مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-06سياسي

دانلود قسمت 3 سریال خوب بد جلف


سومین قسمت سریال خوب بد جلف در آستانه انتشار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، اگر در پی دانلود قسمت سوم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو هستید، کلیک کنید.

همچنین در این هفته عناوین دیگری همچون قسمت هشتم سریال قورباغه، قسمت ششم ملکه گدایان و قسمت سوم سریال سیاوش هم نیز جهت دانلود قرار می گیرند که می توانید از طریق وبسایت کول دانلود نسبت به تماشای آن ها اقدام کنید.

جهت دانلود قسمت 3 سوم سریال خوب بد جلف و همچنین سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید: لینک قانونی: دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو جهت درک بهتر سریال خوب بد جلف، پیشنهاد داریم که حتما فیلم خوب بد جلف 2 را تماشا کرده باشید.

دانلود فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری چرا که از آغاز قرار بود فیلم خوب بد جلف 3 ساخته شود که به دلیل پاندمی کرونا، تصمیم به ساخت سریال شد.

در واقع این سریال دنباله ای بر آن فیلم است.

در قسمت قبلی خوب بد جلف چه اتفاقاتی رخ داد؟ قسمت دوم سریال خوب بد جلف از آن جایی آغاز شد که اعضای فیلمبرداری و دست اندرکاران فیلم سینمایی پروژه گذشته یعنی ارتش سری، از تهران در حال رصد کردن موقعیت پژمان و سام هستند و از طریق دوربینی که در وسایل پژمان قرار داده اند متوجه می شوند که آن ها در یک قطار هستند که به سمت تبریز رهسپار می باشد ولی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود قسمت 3 سریال خوب بد جلف

دانلود قسمت 3 سریال خوب بد جلف