مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-06پزشكي

ابتلا به ویروس آنفلوانزا امسال به صفر رسید


امسال به دلیل استفاده از ماسک و همراهی مردم بیماری آنفلوانزا مطرح نبود و هیچ موردی گزارش نشده است.

- ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در گفتگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت انبار های هلال احمر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی هایی که از قبل انجام شده بود، امروزه انبار های هلال احمر وضعیت بهتری نسبت به اوایل سال دارند، انبار ها به لحاظ آمادگی و لجستیک 50 درصد آمادگی دارند.

خبرگزاری دانشجو نوشت؛ او با اشاره به اینکه گریزی از بحران نخواهد بود، گفت: شاید تنها کشوری باشیم که هر 5 سال یک بحران جدی داریم بنابراین باید تامین اعتبارات لازم انجام شود تا بتوانیم آمادگی خوبی در برابر وقوع حادثه و بحران ها داشته باشیم.

همتی عنوان کرد: اوضاع مالی کشور خوب نیست، اما آمادگی در برابر حوادث یک امر مهم است و قرار است بودجه اقلام 16 گانه امدادی به ارزش 200 میلیارد تومان به زودی از سوی سازمان برنامه و بودجه به هلال احمر داده شود.

همتی درباره ویروس آنفلوانزا عنوان کرد: هر سال ما با ویروس آنفلوانزا روبه رو بودیم که خوشبختانه امسال به دلیل استفاده از ماسک و همراهی مردم این بیماری مطرح نبود و هیچ موردی گزارش نشده است.

رییس جمعیت هلال احمر درباره خانه های هلال بیان کرد: خانه های هلال با وجود اینکه داوطلب محور هستند، اما اعتبارات خاص برای تجهیزات اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به ویروس آنفلوانزا امسال به صفر رسید

ابتلا به ویروس آنفلوانزا امسال به صفر رسید