مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-06اجتماعي

تزریق 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان شهری تهران


110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس امروز با حضور شهردار تهران، ریاست و اعضای شورای شهر تهران، معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در آیین بهره برداری از 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و همچنین تحویل تاکسی های نوسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی تهران گفت: امروز روز فرخنده ای است چرا که به یکی از وعده هایی که داده ایم وفا می کنیم.

یکی از اصلی ترین مشکل شهرداری ها در کلان شهرها موضوع آلودگی و ترافیک است که برنامه های میان مدت و بلند مدتی برای آن وجود دارد.

در کشور ما مشکلات عدیده دیگری همچون تأمین منابع مالی پایدار نیز وجود دارد که بدون حل کردن آن در شهر با عارضه هایی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: چنین شرایطی ما را با این موضوع مواجه می کند که به شهرداران می گوییم شهر را آن طور که می توانید اداره کنید نه آن طور که باید! بر همین اساس دو لایحه در مجلس شورای اسلامی برای همین موضوع در دست بررسی است که امیدواریم زودتر به تصویب برسد.

اگر تصویب نشود با بی انضباطی، فساد و تولید رانت در شهر مواجه هستیم.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به برنامه جامع کاهش آلودگی اشاره کرد و افزود: در این برنامه 19 دستگاه باید با یکدیگر همکاری کنند اما در آذر و دی ماه که و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان شهری تهران

تزریق 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان شهری تهران