مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-06سياسي

سند توسعه فرهنگی برای 16 روستای میامی تهیه شد


فرماندار میامی از اختصاص اعتبارات در راستای توانمند سازی شهرستان خبر داد و گفت: سند توسعه فرهنگی برای 16 روستا تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری بعدازظهر شنبه در هفتمین روز دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی میامی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، ضمن بیان اینکه توانمندسازی محله عمارت شهر میامی در حال انجام است، ابراز داشت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تاکنون اعتبارات بسیار خوبی را در راستای توانمندسازی شهرستان اختصاص داده است.

وی بابیان اینکه سند توسعه فرهنگی برای 16 روستای میامی تهیه شده است، افزود: تاکنون چندین سازمان مردم نهاد مجوز فعالیت خود در شهرستان را دریافت کردند.

افتتاح استخر میامی تا پایان سال فرماندار میامی با بیان اینکه امسال 55 میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری ها پرداخت شده است، ابراز داشت: تاکنون 500 میلیون تومان به شهرداری میامی و 500 میلیون تومان به شهرداری رضوان و 10 میلیارد تومان به دهیاری های شهرستان میامی پرداخت شده است.

ملایری بابیان اینکه طی سال جاری مجوز فعالیت کارخانجات و معادن مختلفی در میامی صادرشده است، تصریح کرد: مبلغ 25 میلیارد تومان تسهیلات از محل تسهیلات اشتغال روستایی و تبصره 18 به منظور خرید ادوات کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه فرهنگی برای 16 روستای میامی تهیه شد

سند توسعه فرهنگی برای 16 روستای میامی تهیه شد