مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-06سياسي

ایجاد 4 هزار شغل برای نیازمندان قزوینی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4 هزار شغل برای مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین سیدمرتضی دهقانی محمدآبادی در مراسم اختتامیه کارگاه قالی بافی روستای داخرجین بیان کرد: موضوع ایجاد فرصت شغلی برای نیازمندان یکی از خدمات محوری و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: اساس کار امدادرسانی ارتقای عزت نفس و بالا بردن جایگاه اجتماعی و فرهنگی مددجویان برای بازگشت آنها به شرایط مناسب برای حضور در اجتماع است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر دنیا محسوب می شوند و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل با مزایای بسیاری برای شاغلان آن همراه است.

وی اضافه کرد: امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی ایفا می کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می توانند اشتغال گسترده ای ایجاد کنند.

دهقانی محمدآبادی افزود: در سال های اخیر حمایت از مشاغل خانگی و خرد به یکی از سیاست های کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل شده است و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 هزار شغل برای نیازمندان قزوینی

ایجاد 4 هزار شغل برای نیازمندان قزوینی