مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-06اقتصادي

توزیع روزانه 23 میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور


مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به طور میانگین روزانه حدود 22 تا 23 میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور توزیع می شود که حدود 3 میلیون مترمکعب بیشتر از مصرف پارسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محمدحسین باقری گفت: تا هفته نخست بهمن ماه امسال، 209 هزار و 969 خودرو در سامانه تبدیل رایگان خودروهای عمومی به گازسوز ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 100 هزار خودرو (100 هزار و 240 دستگاه) مشمول طرح شناخته شده اند.

وی افزود: از این تعداد 69 هزار و 461 خودرو تا پایان هفته نخست بهمن ماه گازسوز شده اند و 16 هزار و 500 خودرو نیز در انتظار تبدیل هستند؛ 14 هزار و 240 خودرو نیز تا این تاریخ در حال نوبت گرفتن و انتخاب کارگاه هستند.

بیشترین آمار ثبت نام و استقبال مربوط به استان های غربی کشور از جمله آذربایجان شرقی، غربی، میاندوآب و استان مازندران بوده است.

بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، در قالب طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی به گازسوز، تبدیل یک میلیون و 460 هزار خودروی عمومی که در بخش بار و مسافر فعالیت می کنند، در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول با توجه به زمان محدود این مصوبه از دارندگان خودروهای عمومی دعوت می شود برای بهره مندی از مزایای این طرح از جمله تبدیل رایگان خودرو، استفاده از سوخت پاک و ارزان سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 23 میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور

توزیع روزانه 23 میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور