مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-06اجتماعي

هشدار وقوع بهمن و تگرگ و احتمال لغو پروازها در 4 استان/ادامه بارش در تهران تا فردا


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و فارس لغزندگی جاده های کوهستانی به سبب بارش برف، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در غرب و جنوب غرب هم چنین مناطقی از جنوب و مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر و خراسان شمالی بارش ها ادامه دارد.

وی افزود: امروز در مناطق سردسیر و ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و زاگرس شمالی بارش به صورت برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

معادن پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز شدت بارش ها در استان های قزوین، البرز، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال خلیج فارس، شمال بوشهر، شمال و شرق خوزستان و شمال تهران است.

اصغری افزود: بعدازظهر فردا 19 بهمن بارش در غرب کشور کاهش می یابد و گستره فعالیت سامانه در جنوب غرب، جنوب مرکز و شرق کشور و همچنین دامنه های جنوبی البرز و استان های تهران، البرز و سمنان فعال خواهد بود این شرایط در شرق سواحل خزر و خراسان شمالی نیز حاکم است.

وی گفت: روز آینده شدت بارش ها در شمال بوشهر، شمال فارس، جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع بهمن و تگرگ و احتمال لغو پروازها در 4 استان/ادامه بارش در تهران تا فردا

هشدار وقوع بهمن و تگرگ و احتمال لغو پروازها در 4 استان/ادامه بارش در تهران تا فردا