مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-06سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان همدان


در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرستان همدان با حضور رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/همدان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرستان همدان با حضور رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران ذیربط استان و شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار همدان در آیین افتتاحیه این طرح ها گفت: بخش سوم دیالیز و داروخانه بیمارستان شهید بهشتی همدان امروز به بهره برداری رسید که با راه اندازی این بخش تخت های دیالیز مرکز استان از 30 تخت به 56 تخت افزایش یافت.

محمدعلی محمدی افزود : پایگاه شماره 3 اورژانس و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی نیز با اعتبار 20 میلیارد ریال در شهرک شهید مدنی همدان به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح دو طرح بخش کشاورزی با اشتغالزایی مستقیم 21 نفر خبرداد و اضافه کرد: طرح پرورش گاو شیری 70 راسی در روستای امزاجرد و سردخانه محصولات صیفی با ظرفیت 6000 تن در روستای انصارالامام افتتاح شد.

محمدی با بیان اینکه طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بوعلی با اعتبار 50 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید، تصریح کرد: عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان همدان

افتتاح و کلنگ زنی 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان همدان