مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-06سياسي

دانشگاه ها نقش مهمی در پیشرفت کشور و اعتلای انقلاب اسلامی داشته اند


انقلاب اسلامی باعث شد با وجود ضعف هایی که در کشور وجود دارد، خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم بگیریم نه بیگانه ها.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه قم گفت: انقلاب اسلامی باعث شد با وجود ضعف هایی که در کشور وجود دارد، خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم بگیریم نه بیگانه ها.

عسگر دیرباز در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: اخیرا کتابی به نام صعود چهل ساله در دست چاپ قرار گرفته که دستاوردهای کشور را با توجه به آمارهای بین المللی و از دیدگاه کسانی که با پیشرفت ایران میانه خوشی ندارند، بیان می کند.

این کتاب پیشرفت های کشور ایران در پرتوی انقلاب اسلامی را به خوبی به تصویر می کشد و به مردم علی الخصوص جوانان پیشنهاد می شود که برای آشنایی بیشتر با انقلاب اسلامی، فداکاری ها و استقامت ملت شریف ایران این کتاب را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: این کتاب از زبان بیگانگان نوشته شده و بیانگر این است که تمام تصمیمات کشور در زمان شاه توسط انگلیس و امریکا گرفته می شد و نظر شاه اهمیتی نداشته است.

رییس دانشگاه قم اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی در کشور ما جلوی نفوذ بیگانگان گرفته شود و در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص مسئولین کشوری فرهنگ سازی شود و به نفع خارجی ها گام برندارند، می توان گفت در این برهه زمانی در کشور ما مسئله نفوذ یکی از مهمترین مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نقش مهمی در پیشرفت کشور و اعتلای انقلاب اسلامی داشته اند

دانشگاه ها نقش مهمی در پیشرفت کشور و اعتلای انقلاب اسلامی داشته اند