مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-06بين الملل

افشای گزارش وزارت دفاع انگلیس درباره ضعف و کمبود نیرو در ارتش


طبق گزارش درز یافته وزارت دفاع بریتانیا، ارتش انگلیس با کمبود نیروی انسانی آماده جنگ برای دفاع از این کشور مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش فاش شده وزارت دفاع انگلیس که نسخه ای از آن به دست روزنامه دیلی میل رسیده، ارتش بریتانیا با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، در این سند که برچسب حساس دارد، گفته شده که همه 33 گردان پیاده نظام بجز یکی دچار کمبود نیروی انسانی مورد نیاز برای دفاع از این کشور هستند.

به علاوه این که واحدهای اصلی خط مقدم در بهترین حالت تنها نیمی از پرسنل مورد نیاز برای استقرار به منظور انجام عملیات های نظامی را در اختیار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه انگلیسی، وضعیت فاجعه بار ارتش انگلیس را در نتیجه سال ها حقوق کم سربازان و تصمیم برای واگذاری بخش استخدام به یک شرکت خصوصی می دانند.

ارتش انگلیس در سال 2012 موافقت کرد که در قراردادی ده ساله استخدام را به شرکت بریتانیایی کپیتا بسپارد، اقدامی که کمیته حساب های عمومی مجلس عوام انگلیس آن را ساده لوحانه توصیف کرده بود.

در پی انتشار این گزارش، بسیاری از تصمیم بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای کاهش اندازه تعدادی از گردان های پیاده نظام به عنوان بخشی از بازنگری استراتژی بلندمدت انگلیس ابراز تعجب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای گزارش وزارت دفاع انگلیس درباره ضعف و کمبود نیرو در ارتش

افشای گزارش وزارت دفاع انگلیس درباره ضعف و کمبود نیرو در ارتش