مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-06اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 39 پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان


هفتمین روز از دهه فجر 39 پروژه خدماتی در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر هفتمین روز از دهه مبارک فجر 39 پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان با حضور معاونین فرماندار و تنی چند از مسوولان تویسرکان توسط فرماندار این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح پروژه اصلاح و بهینه شبکه فشار ضعیف روستای آرتیمان با اعتبار 500 میلیون تومان توسط معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تویسرکان صورت گرفت.

4 هزار متر کابل خودنگهدار و نصب 32 اصله پایه به منظور مقاوم سازی شبکه برق روستای آرتیمان به کار گرفته شده، شبکه برق روستای آرتیمان اوایل انقلاب به شبکه برق متصل شده بود.

افتتاح و بهره برداری از 35 پروژه مخابرات با صرف اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان در تویسرکان همزمان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد.

توسعه Idsl در شهر فرسفج، روستاهای باباپیر، شان آباد، قلعه نوروز، بوجان،ابودردا، آرتیمان، باباپیرعلی و سید شهاب و تبدیل کابل هوایی روستاهای قلعه آستیجان و نجفیه به زمینی، نصب دو کافوی نوری در شهر سرکان، تعداد 32 پورت IDSl درروستای کنجوران علیا و 32 پورت IDSl در روستای مبارک و ارتقا 2 سایت تلفن همراه نسل 3 به 4 برخی از پروژه های افتتاحی مخابرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 39 پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان

افتتاح و کلنگ زنی 39 پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان