مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-06اقتصادي

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان هفته آینده توسط استاندار سمنان به زمین زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت ساخت تالار مرکزی سمنان اظهار کرد: تالار مرکزی سمنان یکی از مطالبات جدی مردم بود که به صورت ویژه از سوی استاندار سمنان در دستور کار قرار گرفت و با فراهم شدن مقدمات، طی هفته آینده کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث آن توسط استاندار زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و در مرحله اول 15 میلیارد تومان اعتبار برای شروع فاز اول این طرح تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه طی برگزاری مناقصه انتخاب شده که با عقد ضمانت نامه اجرایی با این پیمانکار، عملیات اجرایی ساخت آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: مباحث باقیمانده در مسیر اجرایی شدن کلنگ زنی طرح در این جلسه بررسی شد و در ادامه مسیر نیاز است تا تمامی دستگاه های متولی امر ازجمله شهرداری، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به طورجدی پای کار باشند.

مشکلات منطقه خطیرکوه رسیدگی می شود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مشورتی بررسی و رسیدگی به موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می شود

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می شود