مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-07سياسي

ملت با انقلاب اسلامی در تحقق سرنوشت خود نقش آفرین شدند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از انقلاب سرنوشت ملت ایران از سوی بیگانگان تعیین می شد ولی با پیروزی انقلاب ملت ایران سرنوشتشان را تعیین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیر آبادی در مراسم تجلیل از بانوان فعال فرهنگی که به همت هیأت خواهران متوسلین حضرت ابوالفضل در مصلای قدس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تقارن آن با ایام دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) ما را از اسارت طاغوت نجات دادند و به آزادی و آزادگی رساندند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران پیش از انقلاب وضعیت مناسبی نداشتند و سرنوشت ملت ما در گرو انگلیس و بیگانگان بود ولی امروز خود، سرنوشتمان را تعیین می کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برگزاری این مراسم جای تقدیر دارد و فرصتی است تا بتوانیم از زحمات بانوان استان تقدیر و تشکر شود.

در پایان این مراسم جمعی از پرستاران، کادر درمانی، فرهنگیان، کارآفرینان، بانوان خیر، موفق در عرصه خانواده و اجتماع(مدیران موفق)، فعالان اجتماعی و رسانه با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نرجس نیازمند عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم و تعداد ملتدیگر از مسؤولان و دست اندرکاران فرهنگی تجلیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت با انقلاب اسلامی در تحقق سرنوشت خود نقش آفرین شدند

ملت با انقلاب اسلامی در تحقق سرنوشت خود نقش آفرین شدند