مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-07ورزشي

رییس فدراسیون دانش آموزی: 5 میلیون دانش آموز، درگیر مسابقات دانش آموزی


رییس فدراسیون دانش آموزی اعلام کرد که حدود پنج میلیون دانش آموز، درگیر مسابقات ورزشی هستند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم جامعه مخاطب خود را به 15 میلیون دانش آموز ارتقا دهیم.

- رییس فدراسیون دانش آموزی: 5 میلیون دانش آموز، درگیر مسابقات دانش آموزی رییس فدراسیون دانش آموزی اعلام کرد که حدود پنج میلیون دانش آموز، درگیر مسابقات ورزشی هستند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم جامعه مخاطب خود را به 15 میلیون دانش آموز ارتقا دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بابویی در نشستی خبری که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل وزارت ورزش و جوانان و با محوریت تبیین برنامه های المپیاد دانش آموزی در سال 1400 برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای مسابقات دانش آموزی بین مدارس شهرها برگزار می شود و ریشه آن المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای است و استعدادهای برتر در رشته های مختلف اینگونه توسط معلمان تربیت بدنی شناسایی می شود.

وی ادامه داد: پس از آن تیم قهرمان یا منتخب به سطح مسابقات کشوری اعزام می شود که سهمیه هر استان یک تیم است تا در نهایت قهرمان کشور انتخاب شود و در صورت وجود مسابقات آسیایی یا جهانی یا المپیاد دانش آموزی حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون دانش آموزی: 5 میلیون دانش آموز، درگیر مسابقات دانش آموزی

رییس فدراسیون دانش آموزی: 5 میلیون دانش آموز، درگیر مسابقات دانش آموزی