مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-07سياسي

احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تحکیم بخشی ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد و احیای معنویت را هدف و رسالت بزرگ انقلاب برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار خادمین خواهر ستاد نمازجمعه مرکز استان با بیان اینکه کسانی که مسئولیت کار فرهنگی را دارند باید مسئولیت خود را جدی بگیرند و جدی کار کنند زیرا کار فرهنگی بسیار مهم است، افزود: اگر برنامه ریزی فرهنگی به دست افرادی صورت پذیرد که تفکری طاغوتی و فاسد دارند، آن وقت سبک و منش افراد همان چیزی که طاغوت می خواهد، می شود.

وی با اشاره به اجرای سند 2030، هدف آن غربی کردن قلب و دل جوانان یاد کرد و گفت: باید ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه تحکیم بخشیم.

آیت الله لایینی شناسایی انسان های فاضل، متدین و توانمند و به کارگیری آنها در کار فرهنگی را یک هنر دانست و گفت: باید جامعه بزرگ بانوان که نخبگان و فرهیختگان و متدینین زیادی را شامل می شود، وارد میدان کرد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه محکم کنیم زیرا برای این رسالت بیش از 10 هزار شهید تقدیم کرده ایم، افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی است که وجود دارد و باید آن را حفظ کنیم و به فرمایش امام (ره) حفظ انقلاب سخت تر از خود انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است

احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است