مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-07سياسي

اولین موزه زنده گلیم در سیرجان افتتاح شد


به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اولین موزه زنده گلیم و دستبافته های روستایی و عشایری با حضور مسئولان استانی در شهرستان سیرجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی در مراسم افتتاح اولین موزه گلیم در سیرجان با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان دارای ظرفیت های خوبی در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری است، اظهار کرد: مردم و مسئولان این شهرستان از سرمایه های قابل اتکا برای توسعه صنعت گردشگری هستند که می توانند این اداره کل را برای رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه گردشگری مانند یک زنجیر است که باید حلقه های آن در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتواند به توسعه و پیشرفت لازم برسد، اظهار کرد: گلیم شیریکی پیچ به عنوان یکی از داشته های فرهنگی و اقتصادی این شهرستان موجب شده تا انتظارت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مسئولان اجرایی این شهر افزایش یابد.

فعالی بیان کرد: برای حضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی در شهرستان نیاز به برنامه ریزی بیشتری داریم به طوریکه در کنار اتمام فعالیت های حوزه صنایع دستی باید فعالیت های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نیز به مرحله عمل رسیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین موزه زنده گلیم در سیرجان افتتاح شد

اولین موزه زنده گلیم در سیرجان افتتاح شد